/I-veikala noteikumi
I-veikala noteikumi 2018-06-02T11:34:14+00:00

SIA “ESK Sistēmas” interneta veikala lietošanas noteikumi

1.Vispārīgie lietošanas noteikumi

1.1. Pirms sākt lietot SIA “ESK Sistēmas” (Reģ. Nr.: 40003932222; Jur. adrese: Kundziņsalas 10.līnija 5, Rīga, LV-1005; Biroja adrese: Ganību dambis 24a, Rīga, LV-1005; e-pasts: info@esksistemas.lv; tālr. (+371) 29644893 interneta vietni www.esksistemas.lv, lūdzam rūpīgi izlasīt šos lietošanas noteikumus (turpmāk tekstā – Noteikumi).

1.2. Ar interneta vietni www.esksistemas.lv tiek saprasta SIA “ESK Sistēmas” izveidotā interneta vietne, kuras interneta adrese ir www.esksistemas.lv, ar visu tajā esošo informāciju un materiāliem.

1.3. Ar brīdi, kad uzspiegta poga “PIEKRĪTU”, aizpildot un iesniedzot pasūtījuma lapu, Jūs personiski vai Jūsu pārstāvētā persona, ja darbojaties tās vārdā, apliecināt, ka esat iepazinies ar lietošanas brīdī spēkā esošajiem Noteikumiem, piekrītat šiem Noteikumiem un ievērosiet tos.

1.4. SIA “ESK Sistēmas” interneta vietnē www.esksistemas.lv ievadītā, uz e-pasta adresi pasutijumi@esksistemas.lv nosūtītā vai pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 saņemtā informācija (tai skaitā fizisku personu dati) tiek iekļauta SIA “ESK Sistēmas” datu bāzē un tās apstrādes mērķis ir interneta vietnē norādīto pakalpojumu sniegšana vietnes lietošanas laikā.

1.5. Klients, iesniedzot savus personas datus pasūtījuma noformēšanai, piekrīt šo datu apstrādei atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulai 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā un saskaņā ar SIA “ESK Sistēmas” Privātuma politiku.

1.6. Fizisku personu datu apstrādes un aizsardzības kārtība ir pārredzama interneta vietnē www.esksistemas.lv sadaļā “Privātuma politika”.

1.7. SIA „ESK Sistēmas” ir tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt interneta vietnes www.esksistemas.lv saturu un Noteikumus. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas interneta vietnē www.esksistemas.lv.

1.8. Katram interneta veikala pircējam ir pienākums pārlasīt Noteikumus un Privātuma politiku, veicot pasūtījumu, lai savlaicīgi būtu lietas kursā par tajos veiktajām izmaiņām. Ja nepiekrītat Noteikumiem un Privātuma politikai, tad aizliegts lietot interneta vietni vai citā veidā veikt pasūtījumu.

2. Pirkšanas nosacījumi

2.1. Tā kā www.esksistemas.lv piedāvāto preču pārdošana notiek ar internetā izveidota pasūtījuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2.2. Interneta vietnē www.esksistemas.lv visas preču cenas ir norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā attiecīgā pakalpojuma piedāvāšanas brīdī. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

2.3. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.esksistemas.lv, SIA “ESK Sistēmas” birojā: Ganību dambis 24a, Rīga; pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv vai pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894.

2.4. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar bankas maksājumu karti (tikai SIA „ESK Sistēmas” birojā: Ganību dambis 24a, Rīga).

2.5. Maksimālā pasūtījuma summa, kuru var apmaksāt skaidrā naudā birojā vai starpniecībā ar SIA “ESK Sistēmas” kurjeru ir € 1000.

2.6. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

2.7. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā vai ar bankas maksājumu karti SIA „ESK Sistēmas” birojā, tad lūdzam ievērot biroja darba laiku – darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.17:00.

3. Preces pasūtīšana interneta vietnē

3.1. Ieteicams veikt preču pasūtīšanu SIA “ESK Sistēmas” interneta vietnē www.esksistemas.lv izmantojot elektronisko iepirkuma sistēmu bez papildus reģistrācijas. Elektroniski veiktie pasūtījumi tiek pieņemti visu diennakti.

3.2. Pasūtījuma iesniegšana:

1.solis:
Lai atrastu interesējošo preci, izmanto mājas lapas kreisajā malā izveidoto PRODUKTU KATALOGU un meklē preci atbilstošajā sadaļā. Ja neizdodas šādi, tad izmanto meklēšanas logu, ierakstot tajā preces nosaukumu vai zīmolu. Kad esi atradis vēlamo preci, ieliec to grozā izmantojot pogu “PIEVIENOT GROZAM“.

Jāņem vērā, ka apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam iepazīties ar preces aprakstu vai darba laikā (darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.17:00) sazināties ar SIA “ESK Sistēmas” interneta veikala operatoriem pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 vai pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv.

2.solis:
Lapas augšējā stūrī redzams preču skaits grozā un kopējā pirkuma summa. Uzspiežot uz tā varēsi apskatīt groza saturu.

3.solis:
Kad esi izvēlējies visas sev interesējošās preces, aizpildi pasūtījuma lapas nepieciešamos laukus privātai vai juridiskai personai, izvēlies piegādes, pievēršot uzmanību preces izmēram un smagumam, un apmaksas veidu, un spied pogu “IESNIEGT PASŪTĪJUMU”.
Rūpīgi aizpildiet visus pirkuma noformēšanai prasītos datus, lai mēs varētu pienācīgi sagatavot pasūtījumu un noformēt rēķinu.

4.solis:
Ja visi lauki tikuši pareizi aizpildīti, tajā skaitā veikta piekrišana šiem Noteikumiem, parādīsies uzraksts – “PASŪTĪJUMS IR PEŅEMTS”.

3.3. Gadījumos, ja ir neskaidrības par interneta vietnē www.esksistemas.lv ievietoto dokumentu formu aizpildīšanu, lūgums darba laikā (darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.17:00) sazināties ar SIA “ESK Sistēmas” interneta veikala operatoriem pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 vai pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv

3.4. Saņemot pasūtījumu mūsu operators:

  • sazināsies ar Jums,
  • sagatavos pasūtījumu,
  • sagatavos priekšapmaksas rēķinu, kuru nosūtīs Jums apmaksai uz pasūtījuma lapā norādīto e-pastu.

3.5. Lūdzam pasūtījuma apmaksu veikt tikai pēc tam, kad ar Jums būs sazinājies operators un Jūs būsiet saņēmis e-pastā priekšapmaksas rēķinu.

3.6. Apmaksājiet priekšapmaksas rēķinu ar bankas pārskaitījumu. Lūdzam, veicot apmaksu, norādīt rēķina numuru.

3.7. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc pilnas rēķina apmaksas SIA „ESK Sistēmas” bankas kontā.

3.8. Pieprasot SIA “ESK Sistēmas” veikt izmaiņas apstiprinātajā pasūtījumā, kas ir nepabeigts, lūdzam ņemt vērā, ka izmaiņas iespējams pieteikt, rakstot e-pastu uz adresi pasutijumi@esksistemas.lv no pasūtījumā norādītā e-pasta adreses vai sazinoties ar SIA “ESK Sistēmas”, zvanot no pasūtījumā norādītā telefona numura uz operatoru tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894.

3.9. Cienījamie klienti! Ja Jums neizdevās ar mums sazināties telefoniski, lūdzam to darīt elektroniski. Jo brīdī, kad nepaceļam klausuli, mēs rūpējamies par kādu no Jums, un palīdzam izdarīt īsto izvēli. Sirsnīgs paldies par sapratni!

3.10. SIA “ESK Sistēmas”, konstatējot interneta vietnē www.esksistemas.lv kļūdas un/vai neprecizitātes preces cenās vai aprakstos, līdz brīdim, kamēr nav ieskaitīta apmaksa par konkrēto preci, ir tiesības vienpusēji atcelt distances līgumu. Izņēmuma veidā distances līgumu var atcelt gadījumos, ja distances līgums noslēgts ar otras puses ļaunprātību, vai ar viltu, vai ar spaidiem; pasūtītās preces trūkumu dēļ; pārmērīgā zaudējuma dēļ, ko cieš viena vai otra puse; preces samaksas nokavējuma dēļ un citos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

4. Piegādes nosacījumi

4.1. SIA “ESK Sistēmas” piedāvā Jums vairākus pasūtījuma piegādes veidus, atkarībā no Jūsu dzīves vietas un ērtībām: pasūtījuma izņemšana personīgi SIA “ESK Sistēmas” birojā, ar SIA “ESK Sistēmas” kurjeru, DPD, Omniva, Latvijas Pasts.
Par citiem piegādes veidiem un apmaksu ir jāvienojas individuāli pirms pasūtījuma iesniegšanas.

4.2. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.

4.3. Piegādes cenrādis un nosacījumi:

4.3.1. Pasūtījuma izņemšana personīgi SIA “ESK Sistēmas” birojā ir BEZMAKSAS.
Ja esi izvēlējies bezmaksas izņemšanu SIA „ESK Sistēmas” birojā Ganību dambī 24a, Rīgā, tad lūdzam ievērot biroja darba laiku – darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.17:00.
Preču rezervācijas ilgums ir 3 darba dienas. Ja klients dažādu apstākļu dēļ nevar ierasties pēc preces, lūgums zvanīt uz operatoru tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 un vienoties par preces saņemšanu individuāli.

4.3.2. Piegāde ar SIA “ESK Sistēmas” kurjeru ir maksas pakalpojums.
Par piegādes maksu ir jāvienojas atsevišķi pasūtījuma noformēšanas laikā.
Maksa mainās atkarībā no preces izmēriem, smaguma, piegādes vietas attāluma no SIA „ESK Sistēmas” noliktavas, stāva u.c. apstākļiem.
Piegāde notiek tajā pašā dienā pēc pasūtījuma apmaksas vai nākamajā dienā, retos gadījumos 3 darba dienu laikā. Piegādes termiņi tiek saskaņoti individuāli (noformējot pasūtījumu). Piegādes intervāli retos gadījumos var nedaudz mainīties dažādu apstākļu dēļ – sastrēgumi uz ceļiem un tml.

4.3.3. Piegāde ar SIA DPD Latvija (Dynamic Parcel Distribution) kurjerdienestu vai saņemot preci DPD pickup punktā.
Ļoti ērta ir pakas izsekošana jebkurā piegādes posmā – jebkuru DPD paku var izsekot internetā. Pievērsiet uzmanību preces svara un gabarīta ierobežojumiem!
Piegādi organizē SIA „ESK Sistēmas” operators, pamatojoties uz klienta norādījumu pasūtījuma lapā, priekšapmaksu par piegādi iekļaujot priekšapmaksas rēķinā.
Priekšapmaksu par piegādi kopā ar pasūtītās preces apmaksu jāveic caur banku pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
Piegāde tiek veikta pēc pasūtījuma apmaksas nākamajā darba dienā, izņemot brīvdienas un svētku dienas.
Ar DPD pakalpojumu veidiem, noteikumiem, pickup punktiem un izcenojumiem ir iespēja iepazināties uzņēmuma interneta vietnē: www.dpd.com/lv.

4.3.4. Piegāde ar OMNIVA SIA starpniecību, saņemot preci OMNIVA pakomātos.
Veicot pasūtījumu, vienkārši izvēlaties, kurš no Omniva pakomātiem Jums ir visērtākais. Pievērsiet uzmanību preces svara un gabarīta ierobežojumiem!
Piegādi organizē SIA „ESK Sistēmas” operators, pamatojoties uz klienta norādījumu pasūtījuma lapā, priekšapmaksu par piegādi iekļaujot priekšapmaksas rēķinā.
Priekšapmaksu par piegādi kopā ar pasūtītās preces apmaksu jāveic caur banku pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
Piegāde tiek veikta pēc pasūtījuma apmaksas nākamajā darba dienā, izņemot brīvdienas un svētku dienas.
Ar OMNIVA pakalpojumu veidiem, noteikumiem, pakomātu punktiem un izcenojumiem ir iespēja iepazināties uzņēmuma interneta vietnē: www.omniva.lv vai https://www.youtube.com/watch?v=E1lzRVfyces.

4.3.5. Piegāde ar Latvijas Pasts kurjeru, saņemot preci jebkurā Latvijas Pasta nodaļā vai sūtījumu nogādāšanu Circle K degvielas uzpildes stacijās.
Piegādi organizē SIA “ESK Sistēmas” operators, pamatojoties uz klienta norādījumu pasūtījuma lapā, priekšapmaksu par piegādi iekļaujot priekšapmaksas rēķinā.
Priekšapmaksu par piegādi kopā ar pasūtītās preces apmaksu jāveic caur banku pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
Piegāde tiek veikta 3-5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas, izņemot brīvdienas un svētku dienas.
Pasūtījums Latvijas Pasta nodaļā ir jāizņem 3 darba dienu laikā.
Ar Latvijas Pasta pakalpojumu veidiem, noteikumiem, pasta nodaļām un izcenojumiem ir iespēja iepazināties uzņēmuma interneta vietnē: www.expresspasts.lv

4.4. Faktu, ka Klients ir saņēmis preci, apliecina:

4.4.1. saņemot pasūtīto preci SIA “ESK Sistēmas” birojā vai no SIA “ESK Sistēmas” kurjera – Klienta paraksts uz preču pavadzīmes;

4.4.2. saņemot pasūtīto preci ar standarta piegādi vai izņemot to DPD Pickup izņemšanas punktos – Klienta paraksts uz kurjera/pasūtījuma izsniedzēja elektroniskā termināla;

4.4.3. saņemot pasūtīto preci OMNIVA pakomātos – Klienta pašrocīga koda ievadīšana preces pasūtījuma izņemšanai;

4.4.4. saņemot pasūtīto preci ar Latvijas Pasts starpniecību – Klienta paraksts uz Latvijas Pasts sūtījumu saņemšanas apliecinoša dokumenta.

4.5. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar kādu no 4.4. punktā aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.

4.6. SIA „ESK Sistēmas” neatbild par iesaistīto piegādātāju nepienācīgu piegādes pakalpojuma izpildi (kļūdas, termiņa neievērošana u.c.), izņemot gadījumus, kad piegāde tiek veikta ar SIA „ESK Sistēmas” kurjeru.

5. Lietošanas uzsākšana un atteikšanas no pirkuma kārtība

5.1. Pirms sākat iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi iepazīties ar preces lietošanas pamācību vai instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

5.2. Ja preces lietošanas pamācība vai instrukcija iepakojumā nav atrodama, tad tā tiks nosūtīta klientam elektroniskajā veidā uz e-pastu pēc pieprasījuma. Šajā gadījumā vai ja preces lietošanas instrukcija ir nepieciešama izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv vai pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894.

5.3. Ja apmaksa par preci tika veikta saņemšanas brīdī skaidrā naudā lūdzu saglabājiet pirkuma apmaksas dokumentu – čeku vai darījuma stingrās uzskaites kvīti, tas ir Jūsu Distances līguma apliecinošs dokuments. Čekā vai darījuma stingrās uzskaites kvītī aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus, jo šādā gadījumā tas tiks atzīts par spēkā neesošu.
Ieteicams saglabāt maksājuma uzdevuma kopiju ja apmaksa tika veikta ar bankas pārskaitījumu, kā arī saglabāt elektroniskā čeka kopiju, ja apmaksa tika veikta ar bankas maksājumu karti.

5.4. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta.

5.5. Uzsākot iegādātās preces izmantošanu jāņem vērā, ka Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt  preci interneta veikalā, neminot iemeslu. Pamatojoties uz PTAL 12. panta 6. daļu, kurā nosacīts, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”, atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir pienākums preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā).

5.6. Ja SIA “ESK Sistēmas” interneta veikalā iegādātā prece Jūs neapmierina, vai radušās kādas citas neskaidrības, lūdzam vispirms sazināties ar mums 14 dienu laikā pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 darba dienās no plkst. 9:00 – 17:00 vai arī pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv.
SIA “ESK Sistēmas” speciālists Jūs uzklausīs un mēģinās Jums palīdzēt atrisināt radušos problēmu.

5.7. Ja tomēr Jūs pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, PTAL un reglamentējošie 2014.gada 20.maija Ministru Kabineta noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (MK noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.

5.8. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru Jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

5.9. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 darba dienās no plkst. 9:00 – 17:00 vai arī pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv.

5.10. Prece kopā ar aizpildītu Atteikuma veidlapu ir jāatgriež SIA „ESK Sistēmas” birojā bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā atteikuma tiesību termiņa beigšanas. Termiņš būs ievērots arī tad, ja Jūs preci kopā ar aizpildītu Atteikuma tiesību veidlapu nosūtīsiet atpakaļ uz SIA „ESK Sistēmas” biroju pa pastu vai ar kurjeru pirms 14 dienu termiņa beigām.

5.11. Nosūtot preces uz SIA “ESK Sistēmas” biroju, izmantojot kurjerpastu vai pastu, Jūs piekrītat, ka SIA “ESK sistēmas” vienpusēji konstatēs preces stāvokli un komplektāciju uz preces saņemšanas brīdi. Lūdzam ņemt vērā, ka SIA “ESK sistēmas” neuzņemas atbildību par preci, kas sūtīta pa pastu vai ar kurjeru, tā kā pieņemšanas brīdī nav iespējams abām pusēm klātesot fiksēt iespējamos preces vizuālos vai transportēšanas bojājumus, kā arī komplektācijas saturu.
Turpmākās pretenzijas par to, ka tas, Jūsuprāt, neatbilst tam, kā nosūtījāt, tiks uzskatītas par nepamatotām, tāpēc rekomendējam preces nodot klātienē SIA “ESK sistēmas” birojā.

5.12. SIA “ESK sistēmas” patur tiesības atteikties pieņemt preci, kura nav pareizi lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā, ir ievērojami bojāta, nav pilnā komplektācijā.

5.13. Ja Jūs atteiksieties no interneta veikalā iegādātās preces un prece tiks atgriezta ievērojot šo Noteikumu prasības, SIA “ESK sistēmas” atgriezīs Jums par šo preci saņemto maksājumu, tostarp piegādes izmaksas 7-30 dienu laikā no dienas, kad šī prece būs saņemta (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies kādu citu piegādes veidu, kas nav SIA “ESK sistēmas” piedāvātais).
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā ar preces atgriešanu saistītās izmaksas sedz pircējs.

5.14. Preču grupas, kas nav atgriežamas vai aizvietojamas noteiktas MK noteikumu Nr. 255 22.punktā.

6. Garantijas

6.1. Interneta veikalā www.esksistemas.lv piedāvātām precēm tiek nodrošināta ražotāja rūpnīcas garantija.

6.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas meklējams instrukcijā vai pie preces apraksta.

6.3. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību Distances līguma noteikumiem.

6.4. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas (neuzmanības) dēļ un tie ir:

6.4.1. prece nav pareizi lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

6.4.2. mehāniski bojājumi, triecieni, skrāpējumi, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti;

6.4.3. ja bojājums radies sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, saules, lietus, sniega iespaidā, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

6.4.4. ja redzamas nekvalificēta remonta pēdas, izmantotas neatbilstošas rezerves daļas un turklāt tas ir izraisījis arī šīs preces bojājumus;

6.4.5. dabiska elementu nolietojuma gadījumos;

6.4.6. garantija netiek piemērota baterijām, izstrādājuma piederumiem vai daļām, tādiem, kā sukas, spuldzes, drošinātāji; stikla, papīra daļas; ar roku kustināmas plastmasas detaļas, kuru nolietošanās ir normāla parādība, aksesuāriem, kuri ietilpst izstrādājuma komplektācijā (barošanas elementi, antena, tālvadības pults, u.tt.);

6.4.7. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces uzglabāšanas, transportēšanas rezultātā, ja klients nav pildījis lietošanas pamācībā minētās prasības vai lietojis profesionālos nolūkos, kā arī, tiek konstatēts nepareizas pieslēgšanas vai uzstādīšanas fakts;

6.4.8. bojājumi, kuri radušies dabas katastrofu, zibens trieciena vai ugunsgrēka dēļ;

6.5. Garantijas noteikumi neparedz arī mehānismu tīrīšanu. Šāda veida pakalpojumi tiek sniegti pēc klienta pieprasījuma un jāapmaksā atsevišķi.

6.6. Garantija uz tekstila audumiem un apdares materiāliem darbojas 6 mēneši no pirkuma brīža.

6.7. Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas lūdzam sazināties ar SIA “ESK Sistēmas” operatoru pa tālruņiem (+371) 26441012, (+371) 26399894 darba dienās no plkst. 9:00 – 17:00 vai arī pa e-pastu: pasutijumi@esksistemas.lv

Ja SIA “ESK Sistēmas” piedāvātais risinājums Jūs neapmierinās, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par preču kvalitāti, kuru lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi pasutijumi@esksistemas.lv vai rakstveidā, nosūtot uz juridisko adresi: Kundziņsalas 10.līnija 5, Rīga, LV-1005. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

7. Juridisko personu ievērībai

7.1. Juridiskajām personām maksimālā viena pasūtījuma summa ir € 2000. Par pasūtījumu, kura summa pārsniedz € 2000 ir jānoslēdz pirkuma līgums.

7.2. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

7.3. Par preču atbilstību normatīvo aktu prasībām apliecinošu dokumentu izsniegšanu ir jāvienojas pirms pasūtījuma iesniegšanas.

8. Citi nosacījumi

8.1. Gadījumā, ja kāds no šajos Noteikumos norādītajiem punktiem zaudēs spēku, tas neietekmēs pārējos noteikumus.

8.2. Jebkuri strīdi, kas izriet no šiem Noteikumiem vai pakalpojumiem vai ir saistīti ar tiem, tiks izskatīti saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

8.3. SIA “ESK Sistēmas” neatbild par jebkāda veida izdevumiem un zaudējumiem, kas radušies interneta vietnes www.esksistemas.lv lietošanas laikā.